Rihmasto

kirjallisuusfoorumi
Tänään on 10 Joulu 2019, 21:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14 Loka 2009, 13:33 
Poissa

Olen usein kaivannut kirjoittajaystäviä tai -kavereita elämääni. Omassa tuttavapiirissäni ei oikeastaan ole ketään, jonka kanssa keskustella kirjoittamisesta ja kirjallisuudesta. Itse taas olen varsin hidas näihin virtuaalisiin keskusteluihin. Ne tuntuvat vaativan liikaa aikaa ja keskittymiskykyä. Olisi mahtavaa joskus kokoontua aivan elävässä elämässä yhteen samanhenkisten ihmisten kanssa keskustelemaan niistä tunteista, ajatuksista ja intohimoista, joita kirjoittaminen herättää. Olen usein miettinyt, että olisi mahtavaa kuulua johonkin ryhmään, jonka kanssa voisi kirjoittaa ja keskustella, mutta elämäntilanteeni vuoksi en ole pystynyt käymään esimerkiksi kirjoittajapiireissä.

Ajattelin, että jos Oulun seudulta löytyisi muutamia kirjoittajia, jotka kaipaisivat myös keskusteluseuraa, voisin olla mukana kokoamassa jonkinlaista porukkaa sellaiseen. En tarkoita mitään järjestäytynyttä ryhmää, joka tekisi mitään säännöllistä yhdessä. Ainakaan itse en ole valmis sitoutumaan sellaiseen. Mutta olisi kiva joskus (vaikkapa kerran kuussa) kokoontua yhdessä juttelemaan ja saamaan inspiraatiota toisista. Vai onko teillä muilla jo omastakin takaa niitä "piirejä", joissa voitte tyydyttää sellaiset tarpeenne? Itse tunnen itseni tässä mielessä varsin yksinäiseksi.

Tiedän, että täällä Oulussa toimii Huutomerkki-niminen kirjoittajayhteisö, mutta en ole osannut yksikseni lähteä niihinkään tapaamisiin mukaan, sillä olen lopulta hiukan ujo ja arka uusissa tilanteissa.

Ajatukseni on varsin hatara, vasta heräämässä oleva tunne siitä, että tarvitsen kirjoittavia ystäviä muuallakin kuin virtuaalissa, mutta ajattelin ilmaista sen täällä. Jos(pa) joku tarttuisi siihen...

Profiili  

Viestin otsikko: Oululaiset
ViestiLähetetty: 23 Syys 2010, 19:37 
Poissa

Huutomerkki ry:n porukasta löytyy ja Päätalo-instituutista. Ota sinne yhteys, jos et jo ole ottanutkin. :)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia