Rihmasto

kirjallisuusfoorumi
Tänään on 14 Loka 2019, 20:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15 Marras 2009, 23:21 
Poissa

Se on mihin tottuu, Ketku. Pääasia että yhden tavan oppii varmasti.

Pari käyttövinkkiä hiiren kanssa työskentelyyn:
"Hiirellä maalaaminen" tehdään niin, että
1) vilkkuva kursori viedään kopioitavaksi halutun tekstin alkuun tai loppuun
2) painetaan etusormella hiiren vasen nappula pohjaan ja lähdetään kuljettamaan hiirtä halutun tekstialueen yli
3) nostetaan etusormi ylös
4) - tämän jälkeen mennään muokkaa -valikkoon ja tehdään niinkuin Ketku neuvoi.

Ja NEUVO HUONONÄKÖISILLE: Selaimen tekstikokoa on helppo suurentaa ja pienentää + ja - -näppäimien avulla. Selaimesta riippuen teksti suurenee joko painamalla pelkästään + (Opera) tai Ctrl ja + (muut selaimet)

:)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Marras 2009, 08:28 
Poissa

Suurennuksen/pienennyksen voi tehdä myös rullalla . PainaaCtrl ja pyörittää keskirullaa.

Mä en ole koskaan mitään opia saanut tietsikan käyttöön. Itse olen yrityksen ja erehdyksen kautta kehittänyt systeemit. Oikeita vai vääriä? Väliäkö? Kunhan toimii!

Profiili  

Viestin otsikko: jeps
ViestiLähetetty: 16 Marras 2009, 10:27 
Poissa

Sama minulla . Yrityksen ja erehdyksen tietä tässä on kuljettu ja sormijärjestelmä riippuu tilanteesta ja sormien aktiviteetista..joskus vain etusormet tykkää työskenellä.. varmaankin hitaampaa kuin kymmensormijärjestelmä..mutta minkäs teet ,kun ens opit väärin niin sitten siitä onkin vaikea oppia pois ja sitten oppia se oikein..
Olen tuumaillut että hätäkös tässä; kirjoitellaan sitt hitaammin..syntyyhän se romaani näinkin jos on syntyäkseen..
Muuten Ketku..lähetinkö sulle koskaan Walitut runot kirjaani, vaikka sain sinulta kaksi romskua ?
( Mun runokirjaani ei tarvii arvostella ..sain siitä niin älyttömät kehut Elämäntarinalehden arvosteluissa ,että ihan nolotti, kun luin. Järkikin jo sanoo että ei se nyt NIIN hyvä voi olla ,mutta ihanaltahan se tuntui kun kehuttiin ) :) :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Marras 2009, 11:26 
Poissa

Voi eihän Ketkulle naiset runokirjoja lähettele, saati muitakaan. No, Liisan kirjan olen saanut. Myös Tapani Kinnusen kolme runokirjaa olen saanut. Hänkin oli yhteen aikaan Rihmastonkirjoittajia.

Profiili  

Viestin otsikko: posti kulkee
ViestiLähetetty: 16 Marras 2009, 23:13 
Poissa

asia hoituu ensi tilassa,kun kurkkaat privaattiviestin puolelle

Profiili  

Viestin otsikko: Olen utelias
ViestiLähetetty: 21 Marras 2009, 09:59 
Poissa

Sattuiko kukaan kuuntelemaan tänä aamuna klo 8.05 tai eilen klo 13 Kirjakerhoa? Siellä Jarmo Papinniemi ja Anne ? keskustelivat kahdesta Finlandiaehdokkaasta, joita toinen oli Turkka Hautalan: Salo.
Sen verran mielenkiinto heräsi tätä toista Hautalaa kohtaan, että kyllä tämäkin kirja taitaa pitää lukea, kunhan nämä pari kesken olevaa saan luetuksi, eli Marko Hautalan: Itsevalaisevat ja Antti Hyryn:Uuni.
Kirjakerho on kuunneltavissa myös Ylen sivulta.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia