Niin se ronklasi eilettään Heikillä lynksijä järvellä meinasi matikanhakureissun, kokonaan tärvellä katkesi käönnistysnaru, järveen putos lynksistä viimmenennii tähti vaen pallautu rippeet, kun mukavie puhumalla käöntiin se lähti
Piti jo illalla maenita hemestille, oes assieta Kuusamoon mulla ja jos mukavie raataelet, voet jopa matkaannii tulla minä meen kelekkakaopoelle, sinut voen jättää tokmannin puotiin siellä voet lyyssijä hiplata, tutustuo kalsarimuotiin
Vaen arvasiha hemesti, on Heikillä tompsuu taas mielessä parempi mopokauppaan on lähteä, muuten on asijat pielessä niin se puoliltapäevin, istahtaa Toijjota rattiin minä kahtelen lompsaani, siellä asuvaan mattiin...
Niin keäntelöö hemesti sen versosa, mopo kauppijaan pihhaan Heikki vieressä istuupi, hemesti varalta tarttuupi Heikkijä hihhaan korvaan kuskova hellästi, -rahatilanne on karu osta korkeintaan akku, tae, no, se käönnistysnaru
Vaen pihassa seisoopi, kelekkaa häävimmän mallista ja mopetikauppijas syöksähtää esille tallista ja kässiillään huitoopi, lynksiin istuva antaapi luvan sitte kameran kaevaapi, ottaa usseamman kuvan
hivelöö mopetikauppijas ihtejään parrasta -kuuleha heikki, ekkös kelekkaluva harrasta tässä oesi lynksi, ajettu vaen kuutisen tankkija ja jos ei laenarahhaa irtova, niin vaeheta pankkija
sen illalla pihhasi toesin, kun kottiin on mentävä jopa hauvvet ja matteetki oesi Koston törmälle lentävä ja jaksaapi rekkeäki vejellä, vaekka oesi kyytissä isompi sakki ja siinä kuulehan on, semmonen sähkönen pakki
Heikki taskujaan kaevelee, on vaen vanaha nestuuki siellä on pakko taas miekkosen ylypevys niellä kun ei ollu akkuokaa hyllyssä, niin on tottuus taas karu kottiin viemisinä ompi, vaen uusi käynnistysnaru...
Vaen pikkusen lohtuttaa, se pittää maenita mulla että ihan uusi akku, saattaapi meikän lynksiin ennen jouluva tulla sitten toas passovaa lähtejä, matikkaa kelekkova pihhaan ja liikutuksen kyyneleen, voepi kuivata hihhan
_________________ Luokkasen Heikki se on joka ihtesä tässä häpäsöö, vaen sillätöenhän minä oon ollu jos kuinka kauvvvan...
|