Paesto toasa aurinko kommeasti retkotti terassilla meikä läpi lassiin sitä kahtelin, huomasin siinä on pertteeni reikä oesikko osunu ohjus auringon kauniiseen pintaan se huolen aehetta anto teki ihan juilintaa rintaan
Heti pomppasin istuolleen kännykän kätteeni vejin hätänumeroon soetin niin tojellaen tejin sieltä vastani neitonen kyssyi, -mikäpä hätänä sulla kolomeen kertaan kae soperrin mikä nyt ahistaa mulla
Sille selostin näkyni aurinko nyt tyhjetä voesi tulisi ikkuinen talavi kun se ei ennää lämpövään soesi jopa huoleeni yhty myös hällyytyskeskuksen mumma kuluki sielusa taevaalla pilivi melekosen tumma
Ja se hällyytti apuva tievon kaet resintentille ihan pijan pitkijä, mustija autoja oli ympäri taloni pihan ja siinä rohvessorit syynäeli ja ne toesijaan kahto siellä on selevästi reikä minkä ne tojelle mahto
Pijan koolle ne kuhtu YK:n ja myös herroja Naton nousi rohkeimmat niistä peälle kotitaloni katon ja ne supatti toesilleen nytten on loppaali-hätä ja tämä kaekki on totta ettähän eppäele tätä
Ja ne kyseli multa itelleen sallaesta paekkaa minä ne pottu kellariin peästin ja keittelin köökissäen saekkaa siellä pillossa herrat raatasi usseamman tunnin ja kun ulos ne tuli, sano -nyt tarvitaan taetoja kuulun Kim-jonk-unnin
Sehän se sotsissa voetti ne mäenlaskukisat ja voesi halutessaan pärjätä myöski Peätalo-visat ja on keksiny muutaki muunmuvassa hampurilaesen että siis appuun ne tilasi sen pohjos-korejalaesen
Niin tuli Kim-jonkki meille lykäten tunturi-pappaa ja mutisi tullessaan pittäes se velejesä tappaa oli ajellu yöllä taas kuiviin sen mopetin tankin minä sannoen, -elähä hättäele ja sille kakstahti penssiinie hankin
Ja niin se selevitti sille mikä on maaliman hätä -että ettehän Kim-jonkki meitä assiessa avutta jätä ja oli ne jo kerenneet hakeja teepeeltä, tip-toppi paekkoja rassien ja se Kim-jonkki lupasi ens yönä hoejjella assien
Sillä kaekkihan tajuvaa ei aurinkoon voe päevällä mennä eikä sen Kim-jonkin mopeti oekeen valossa lennä mutta kun tulleepi yö niin sillon se paekkaelu passaa ja herrat jo kerräelee hattuun Kim-jonkille palakkijo kassaa
Että näen soatiin siis korjattuo se auringon vaeva ja se taevaalla ehejänä kulukee, kuin vaekkapa tallinnan laeva että nostetaan kaekki pohjos-korejan herralle maljaa ja jos oo konjakkie koapissa niin vaekkapa sitä ykkösen-kaljaa
_________________ Luokkasen Heikki se on joka ihtesä tässä häpäsöö, vaen sillätöenhän minä oon ollu jos kuinka kauvvvan...
|