Rihmasto

kirjallisuusfoorumi
Tänään on 12 Joulu 2019, 10:21

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 277 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 07 Joulu 2017, 14:00 
Poissa

No, on se kyllä yhtä pirua!

Profiili  

ViestiLähetetty: 27 Huhti 2019, 11:46 
Poissa

MIKÄ rieponu?

Profiili  

ViestiLähetetty: 28 Huhti 2019, 20:41 
Poissa

Meeppätiijjä

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Huhti 2019, 05:54 
Poissa

Runoilija Oiva Pennanen kyselee tuossa edellä "MIKÄ rieponu?", kun olin kommentoinut hänen runoaan kirjoittamalla: "No, on se kyllä yhtä pirua!" Liitän näytteeksi edellisen sivun viimeisestä runosta pari katkelmaa, jotka ainakin jollekin henkilölle saattaisivat selvittää mihin kommentissani viittasin.

Oiva Pennanen kirjoitti:
TAIVAANTIELLÄ ‎

-
Oli Pirukin siellä valepuvussaan
sehän tavallista on hänen suvussaan
ensin ystävän naamaa hän näyttelee

-
Paholainen jouluenkelin ansaan sai
ennen kuin hengen otti raiskasi kai
.
O.P.

Yleensähän nämä ketjuihin kirjoitetut kommentit viittaavat johonkin edeltävään tekstiin tai teksteihin. Ymmärrän kyllä, että pitemmän aikaa poissa palstalta oltuaan runoilijan on vaikea päästä kiinni netissä yleisesti noudatettaviin käytäntöihin. Tämän vuoksi katsoin tarpeelliseksi selventää kommenttini tarkoitusta tässä kommentissani, joka siis ottaa kantaa edellä kommenttiani hämmästelleitten runoilijoitten kommentteihin.

Runoilija Zorrolle olen muuten laittanut yksityisviestin ja kirjoitin hänen runoteoksistaan tekstin Rihmastossa toisaalla olevalle Kirjat & kirjailijat -osastolle. Tarvittaessa voin neuvoa miten näitä tekstejäni pääsee lukemaan.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Huhti 2019, 06:34 
Poissa

Kiitoksia setä! Enhän mier runelija ilimanaekunen lorsaaja, vaen mukavaa jos joku lukee.Itellekki käsittämättömiä tarinoeta näppis jaohaa, Vae hetanneeko=

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Huhti 2019, 07:21 
Poissa

Nytpä muistelen sen verran
että nuori olin kerran
täynnä tarmoa ja voimaa
mietin elämän valikoimaa
joka edessäni hohti
kuljin unelmaani kohti.

Pettymystä elo antoi
matalalle siivet kantoi
haastetta niin monenlaista
pakkopulla vaan ei maista
unelmat jäi unelmiksi
minusta ei sankariksi.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Huhti 2019, 10:32 
Poissa

työkkärin#setä kirjoitti:
Runoilija Oiva Pennanen kyselee tuossa edellä "MIKÄ rieponu?", kun olin kommentoinut hänen runoaan kirjoittamalla: "No, on se kyllä yhtä pirua!" Liitän näytteeksi edellisen sivun viimeisestä runosta pari katkelmaa, jotka ainakin jollekin henkilölle saattaisivat selvittää mihin kommentissani viittasin.

Oiva Pennanen kirjoitti:
TAIVAANTIELLÄ ‎

-
Oli Pirukin siellä valepuvussaan
sehän tavallista on hänen suvussaan
ensin ystävän naamaa hän näyttelee

-
Paholainen jouluenkelin ansaan sai
ennen kuin hengen otti raiskasi kai
.
O.P.

Yleensähän nämä ketjuihin kirjoitetut kommentit viittaavat johonkin edeltävään tekstiin tai teksteihin. Ymmärrän kyllä, että pitemmän aikaa poissa palstalta oltuaan runoilijan on vaikea päästä kiinni netissä yleisesti noudatettaviin käytäntöihin. Tämän vuoksi katsoin tarpeelliseksi selventää kommenttini tarkoitusta tässä kommentissani, joka siis ottaa kantaa edellä kommenttiani hämmästelleitten runoilijoitten kommentteihin.

Runoilija Zorrolle olen muuten laittanut yksityisviestin ja kirjoitin hänen runoteoksistaan tekstin Rihmastossa toisaalla olevalle Kirjat & kirjailijat -osastolle. Tarvittaessa voin neuvoa miten näitä tekstejäni pääsee lukemaan.

No voe pahukkeri, nyt on (taas) käyny nii että ei oo osunu silimään yyveet eikä nuo muutkaa, vaen nyt luvin ja jos en oesi näen tolokku ja jämy miehinen mies, nin aluspaejjan helemaan itekeä turisuttasin... ja ihan täytyy sannoa että se nykäsi tämän päevän ensimmäesen varttaalin lussan puolelle, vaemitänepisnesmiehet sannokaa. Huh hus, ihan tässä puhalluttaa. Ja vuosimalli on oekein... kiitoksia

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 277 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia