Rihmasto

kirjallisuusfoorumi
Tänään on 04 Joulu 2021, 22:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 13 Syys 2012, 19:25 
Poissa

Olen täällä. Polvistukaa ja palvokaa yhtä Jumalan kuvaa. Ateistit kaikotkaa, tai tervehtikää minua ylempänänne.
Eli minulla ei näemmä ole lainkaan ideaa siitä mitä kirjottaisin, tai mitä olisin kirjoittamatta. Kolikolla on yleensä kaksi puolta, muuten tuskin kruunaa tai klaavaa heitettäisiin.
Normit näemmä velvoittaisivat jotain itsestään kertomaan näin yleispiirteisesti. Iällä ei ole väliä, koska välillä käyttäydyn kuin pahainen kakara katselemassa alusvaatemainoksia ja naureskelemassa tädin isoille tisseille, välillä mieli hapuileekin jo haudan reunaa. Asuinpaikalla ei ole väliä, koska kenenkään en halua sinne löytävän. Vierailijoita tänne halutaan vain siten, että minä tulen ja kaappaan, peitän silmät ja korvat, ja ajelen mahdollisemman mutkaisesti kiemurrellen polkupyörälläni kotiini, jottei missään nimessä kukaan järkevämpi vierailija osaisi sinne uudestaan, itsenäisesti etsiä tietään, taikka ohjaistaa poliisejakaan sinne sen kummemmin.

Turha lienee sanoa, että kirjoitan, koska sen harrastamista näemmä velvoitetaan tällä foorumilla. Mutta oikeastaanhan vain seputan sanomalehtien kulmaan yleensä. Tekstiä löytyy muutenkin kirjoitettuna, mutta onkin niin hajanaisesti levinnyt eri papereille huoneessani ja sen ulkopuolella, että helpompihan minun olisi käydä kaivamassa Graalin malja takapihaltani esiin, kuin yrittää tehdä papereistani järkevä paperipino tai kokonaisuus, kuten viisaat miehet sanoisivat. Saattaa sitä olla jotain rationaalistakin kirjoitettuna jossain, mutta ne yleensä unohdan siihen saakka kunnes ne uudestaan löydän. Harmi vain, että en koskaan ole tykännyt olla etsijä piilosessa, niin en tykkää tehdä sitä nykyisinkään. Löytämisen on siis tapahduttava sattumanvaraisesti, eikä varaten siihen, että loogisesti suunnittelemalla sen aloittaisin.

Tässä sitten sitä tietoa minusta, henkilötunnuksen saa kysymällä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 15 Syys 2012, 12:12 
Poissa

Tervetuloa vaan sinä Messias ja ehkäpä Kaikesta Vapahtaja! Täällä ollaankin kaivattu Kaikkivoipaa hahmoa. On aivan sama tuleeko se hurrikaanina vai Jumalana. Liike on tärkein, varsinkin sormenliike, että se tökkää oikeaa näppylää. Aikansa kun jatkaa niin katso!! Edessäsi on kuolematonta tekstiä, tai ainakin ainutlaatuista johon ei kukaan muu pysty vaikuttamaan. Ei ainakaan paljon. Tosin kaikkihan on jo sanottu, me vain toistellaan jo sanottuja juttuja. Vaen haetanneeko?

Ole siis tervetullut! Muuten kummalla puolen istut? Oikea muistaakseni varattu. Vaan Herra Jumala!!!! Et kai sinä........??? APUA!

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia